Wij staan voor Ons Vinkel

Winterconcert ODIO 20 Januari 2018

Datum: 12-02-2018

Er waren veel belangstellenden en een afgevaardigde wethouder van de gemeente ’s-Hertogenbosch; Dhr. Huib van Olden. Ook ons erelid Jos Smits was weer van de partij. Als eerste was de groep aan de beurt met de jongste leden, Slagwerkgroep C en Little ‘O. Je kon de concentratie van hun gezichten aflezen en het geheel was mooi om naar te luisteren. Daarna speelde Slagwerkgroep B en Young ‘O, die ook hun uiterste best deden. Na de pauze was de oudere jeugd aan de beurt. Slagwerkgroep A en harmonieorkest wisselden elkaar af met mooie stukken. Vooral het stuk van de slagwerkgroep, Band of Brothers, was een genot om naar te luisteren. Het was fijn dat het publiek ook na de pauze met zovelen gebleven waren, dat maakt het voor de muzikanten natuurlijk ook leuker om hun stukken voor te dragen.

Door de Vriendenkring van ODIO en Wethouder van Olden werd een muziekinstrument overhandigd, de buisklokken. Mike liet in diverse stukken horen hoe deze buisklokken van betekenis zijn voor de hele harmonie. Al met al was het een mooi concert en we hopen dat het publiek ervan genoten heeft. Graag zien wij u terug bij een volgende gelegenheid.

Ik wil graag iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en alle medewerking.

Maria